Właściciele firm doskonale zdają sobie sprawę, jak wielką moc mają różnego rodzaju gadżety reklamowe. Obdarowując nimi swoich klientów, zyskują kilka korzyści. Po pierwsze – zadowolonego, lojalnego użytkownika oferowanych przez nich usług lub produktów. Kto z nas nie lubi dostawać prezentów, nawet jeśli to drobiazg? Po drugie, klienci korzystający z gadżetu z logotypem czy nazwą firmy stają się jej żywą reklamą. Codziennie prezentują np. logotyp danej marki na noszonym przez siebie T-shircie postronnym osobom, szerzą więc świadomość istnienia danej firmy. Po trzecie, obdarowani klienci sami podświadomie utrwalają sobie w pamięci nazwę danej firmy, dzięki czemu w przyszłości prawdopodobnie znów skorzystają z jej usług.
Dobry gadżet reklamowy
Stworzenie dobrego gadżetu reklamowego nie jest łatwe. Właścicielom firm nie chodzi przecież o to, by trafił on do szuflady, lub jeszcze gorzej – do kosza na śmieci. W końcu nikt nie potrzebuje kilkunastu breloków do kluczy ani kalendarzy ściennych. Gadżetem powinna być rzecz naprawdę praktyczna, która będzie chętnie użytkowana na co dzień. Od lat większość firm stawia w związku z tym na firmowe T-shirty. W ich przypadku jednak ważne jest, by własny nadruk był czytelny i wyraźny, lecz nienachalny. Niewiele osób skusi się na założenie pstrokatej koszulki z napisem „najlepsze dachówki”. Jeśli jednak T-shirt będzie miał ciekawą grafikę, a przy tym wysoką estetykę, z pewnością obdarowany klient będzie zakładał w go w dni wolne od pracy. T-shirt z nadrukiem reklamowym jest poniekąd wizytówką firmy. Ważne, aby był wysmakowany. Ładne T-shirty warto wręczyć też pracownikom firmy, aby i oni mogli bez wysiłku reklamować ją po godzinach.
A może plecak workowy lub torba ekologiczna?
W ostatnich latach bardzo modne stały się ekologiczne torby wielorazowego użytku i proste workowe plecaki. Są nie tylko bardzo praktyczne i niezastąpione podczas nieplanowanych zakupów czy wyjazdu na wakacje, ale też podatne na wykonywanie na nich nadruków. Generują też mniej problemów, jeśli chodzi o wręczanie ich klientom – opada problem dopasowania odpowiedniego rozmiaru. Najlepsze jest jednak to, że zamówienie tego typu produktów z własnym nadrukiem jest stosunkowo małym wydatkiem dla firmy, lecz przynoszącym sporo zarówno wymiernych, jak i niewymiernych zysków. Warto więc pomyśleć nad ciekawym projektem i mieć tego typu gadżet w biurowych zapasach.