Jeżeli jesteś właścicielem firmy i nadal nie masz produktów z własnym nadrukiem, to powinieneś szybko w nie zainwestować. Takie produkty są żywą reklamą marki i mają duży wpływ na skuteczną promocję. Tak, jak firmy marketingowe inwestują w bluzy z logo firmy, lodziarnie i kawiarnie inwestują w leżaki z nadrukiem, tak właściciele restauracji powinni zainwestować w fartuchy z nadrukiem.
Przypomnij sobie, jak ubrani byli pracownicy pizzerii lub restauracji, w której ostatnio byłeś? Z pewnością mieli na sobie koszulki z logo firmy lub fartuchy z nadrukiem. Taka odzież świadczy o profesjonalizmie firmy, a pracownicy wzbudzają większe zaufanie. Dzięki takim fartuszkom możesz także szybko odróżnić klientów firmy od ich pracowników. Pamiętaj, że fartuch to nie tylko element ubioru do kuchni. Warto wyposażyć w nie kelnerów lub barmanów w restauracji, gdyż to właśnie oni są wizytówką lokalu i mają stały kontakt z klientami.
Fartuszki z nadrukiem mogą kreować wizerunek marki!
Z pomocą gadżetów z nadrukiem reklamowym możesz kreować wizerunek marki. Firma, w której pracownicy mają ujednoliconą odzież roboczą wydaje się być w oczach klientów bardziej profesjonalna. Jest ona odbierana, jako firma dbająca o detale. Pracownicy restauracji wyposażeni w fartuszki z nadrukiem, np. logo firmy, czują się w nich jako część załogi i bardziej utożsamiają się z marką. Co więcej, takie fartuszki można podarować stałym klientom w prezencie lub potencjalnym klientom na targach branżowych. Można je wykorzystać nie tylko w życiu zawodowym, ale również prywatnym, dzięki czemu takie gadżety staną się żywą reklamą restauracji.
Przed zakupem fartucha zwróć uwagę ma materiał, z jakiego jest wykonany. Dobrze, aby był to fartuch bawełniany przepuszczający powietrze. Jeżeli zależy Ci na wysokiej jakości nadruku, który będzie trwały, zdecyduj się na technikę sitodruku, która jest gwarancją wytrzymałości na lata. Nawet w przypadku codziennego użytkowania i prania w pralce.