99,8% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam652Nie polecam1

Zgodność z opisem
5
Koszt wysyłki
Obsługa kupującego
5

1px

Jakie wyróżniamy techniki nadruku na odzieży i gadżetach reklamowych?

Jakie wyróżniamy techniki nadruku na odzieży i gadżetach reklamowych?

Nadruki cieszą się dużą popularnością nie tylko wśród dzieci i młodzieży, ale również wśród osób dorosłych. Dzięki nim istnieje możliwość dowolnego zdobienia ubrań i przedmiotów codziennego użytku. Z nadruku często korzystają firmy, które wykorzystują go na koszulkach, bluzach, plecakach, torbach, kubkach, pendrive’ach i innych gadżetach reklamowych, które w znacznym stopniu wpływają na wizerunek firmy i przynoszą świetne efekty marketingowe.

Zakup gadżetów reklamowych z nadrukiem czy odzieży z logo firmy to tani i skuteczny sposób na utrwalenie wizerunku firmy w oczach klientów. Poprzez własny nadruk na koszulce czy bluzie można wyrazić również siebie i podkreślić swoją indywidualność. Umieszczone na odzieży słowa, hasła, cytaty czy grafiki mogą nieść ze sobą konkretny przekaz, a śmieszny nadruk z pewnością pozwoli wyróżnić się w tłumie.

Metod nadruku na odzieży i gadżetach reklamowych jest wiele, a każda z nich wykorzystuje inne technologie i materiały. Na wybór odpowiedniej metody wpływ ma projekt graficzny, materiał, a także nakład. W zależności od tego, jaką metodę wybierzesz, będzie ona w mniejszym lub większym stopniu odporna na uszkodzenia i ścieranie.

Sitodruk

Najczęściej stosowaną techniką znakowania odzieży i gadżetów reklamowych są nadruki sitodrukowe. Można pokrywać nimi materiały poliestrowe, bawełniane, a także powierzchnie papierowe czy drewniane.  Metoda sitodruku jest bardzo precyzyjna i pozwala na tworzenie nadruków z logo, napisów i grafik. Polega ona na przeciskaniu farby przez matryce mocowane na karuzeli sitodrukowej i cechuje się dużą dokładnością oraz wysoką jakością. Odzież i gadżety z nadrukami stworzonymi metodą sitodruku z pewnością będą służyć przez wiele lat. Wykonany na odzieży nadruk nie ulegnie również zniszczeniu nawet po wielu praniach.

Sitodruk pozwala otrzymać nadruki o wysokiej odporności na uszkodzenia mechaniczne, promieniowanie UV czy środki czyszczące. Ta metoda nadruku jest polecana do większych zamówień, gdyż samo przygotowanie matryc generuje dodatkowe koszty. Przy jej pomocy można wykonać wielokolorowe grafiki, neonowe wzory, nadruki świecące w ciemności, a nawet nadruki złote i srebrne przy wykorzystaniu farb metalicznych. Należy jednak pamiętać, że wielkość nadruku jest ograniczona do wielkości ramy sita. Co więcej, technika ta sprawdza się tylko na płaskich powierzchniach, dlatego nie ma możliwości wykonania nadruku, np. na polarze.

Z sitodruku korzysta wiele firm, którym zależy na uzyskaniu wytrzymałego nadruku o dużej wodoodporności i wysokiej rozdzielczości. W końcu dobrej jakości odzież z logo firmy to świetny sposób na promocję marki i wpisanie się w świadomości odbiorców.

Jakie są inne metody nadruku na odzieży i gadżetach reklamowych?

Oprócz wspomnianej metody sitodruku istnieje również możliwość wykonania logo na odzieży i gadżetach reklamowych techniką:

  • druku cyfrowego DTG, który charakteryzuje się wysoką trwałością i jest opłacalny przy małych nakładach. Umożliwia druk z dowolnego pliku graficznego (w tym zdjęć),
  • termotransferu, w którym nadruk wygrzewany jest przy użyciu bardzo wysokiej temperatury. Termotransfer cechuje się wysoką trwałością nadruku i odpornością na pranie oraz warunki atmosferyczne. Umożliwia zastosowanie farb metalicznych,
  • sublimacji, która doskonale odwzorowuje projekt przy zachowaniu głębi kolorów,
  • folia flex i flock, która cechuje się wysoką trwałością i odpornością na pranie. Nadruk wyróżnia się ciekawą fakturą i bardzo żywymi kolorami.
Google My Business Instagram Facebook
1px do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl