Rozwój nowoczesnych technologii w świecie druku sprawił, że niemożliwe stało się możliwe. Obecnie każdy z nas może zaprojektować swoją koszulkę, torbę czy inny gadżet nie wychodząc z domu i nie posiadając specjalistycznych programów graficznych, czy umiejętności. Zamówienie produktu z własnym nadrukiem jest dziecinnie proste, a sama usługa zyskuje na popularności w świecie, stawiającym na indywidualizm. Sprawdźmy, jakie jest zastosowanie produktów z własnym nadrukiem?
Personalizacja przedmiotów codziennego użytku
Samodzielnie zaprojektowany nadruk można drukować na niemal dowolnym podłożu z papieru lub tkaniny. Własne nadruki będą świetnie wyglądać na koszulkach, torebkach papierowych, torbach bawełnianych i workowatych plecakach bawełnianych. Wymyślony nadruk może być dowolnie przygotowaną grafiką, tekstem lub ich połączeniem. Produkty z własnym nadrukiem to kreatywny pomysł na wyróżnienie się w tłumie, nadanie indywidualnych cech codziennym przedmiotom i personalizację osobistych drobiazgów. Zwykła koszulka w jednolitym kolorze w parę chwil może zamienić się w małe dzieło sztuki, z którym łatwiej będzie nam zdefiniować swój styl. Własny nadruk to także skuteczny sposób na manifestację własnych poglądów i sposób zwrócenia uwagi na kwestie, które są dla nas szczególnie ważne. To jednak nie wszystkie zastosowania produktów z własnym nadrukiem.
Koszulka lub torba na zakupy z dedykowanym nadrukiem to oryginalny pomysł na prezent. Personalizowane prezenty to aktualnie nie tylko moda, ale także niebanalny sposób na wyrażenie sympatii dla obdarowywanej osoby. Ogólnodostępne przedmioty materialne za pomocą kilku słów lub zdjęcia tracą cechę masowości i stają się przeznaczone dla tej jednej, szczególnej osoby. Pomyślmy o dedykowanych prezentach na urodziny, imieniny czy rocznicę ślubu. Obopólna radość gwarantowana!
Produkty z własnym nadrukiem w marketingu
Gadżety reklamowe z logo firmy to nieodłączne elementy każdej kampanii marketingowej. Od lat są z powodzeniem wykorzystywane jako skuteczne narzędzie brand management, czyli zarządzania marką poprzez kreowanie jej wizerunku w celu maksymalizacji zysków ze sprzedaży oferowanych produktów i usług. W tym kontekście istotna jest przede wszystkim widoczność marki i budowanie spójnego systemu wizualizacji firmy. Gadżety reklamowe sprawdzają się w tej funkcji bez dwóch zdań. Nazwę i logo marki możemy przykładowo umieścić na papierowych torbach z uchwytami, które doskonale sprawdzają się w roli opakowania produktu. Taka forma reklamy sprawdzi się zwłaszcza w sklepach i lokalach handlowych. W torbach sygnowanych znakiem firmy można również wręczać kontrahentom i partnerom biznesowym inne upominki reklamowe, prospekty, broszury czy katalogi.
Kreowanie wizerunku marki nie byłoby oczywiście pełne bez koszulek reklamowych. Pracownicy w koszulkach z logiem firmy wydają się bardziej profesjonalni i wskazują na zunifikowane standardy wizualne. W dużych lokalach handlowych koszulki pracownicze z nadrukiem pozwalają także odróżnić pracowników od klientów, co dla tych drugich jest z pewnością pomocne. Wykorzystywanie przedmiotów i gadżetów z nadrukami reklamowymi wskazuje także na przywiązanie dużej wagi do szczegółów, co przekłada się na odbiór firmy jako przedsiębiorcy rzetelnego i dbającego o detale. Co więcej, badania wskazują, że pracownicy, którzy pracują w odzieży firmowej, bardziej identyfikują się ze standardami firmy. Koszulki reklamowe z powodzeniem można także wykorzystać podczas branżowych eventów albo w formie nietuzinkowego prezentu dla klienta. Upominki reklamowe to bezsprzecznie wizytówka każdej firmy.
Z powyższego tekstu jasno wynika, że produkty z własnym nadrukiem to uniwersalne gadżety, które można wykorzystać na wiele sposobów – zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Zamawiając produkty z własnym nadrukiem, sprawdźmy, czy jakość materiałowa produktu nam odpowiada oraz pamiętajmy, aby plik z zaprojektowanym nadrukiem zapisać w odpowiednim formacie (PDF, AI, CDR, EPS) i zamienić wszystkie czcionki na krzywe.